Uniform

Als je bij de scouts bent, is het ook leuk dat je dat kan tonen. Zeker als we er samen op uit zijn willen we herkenbaar zijn. Daarom verwachten we dat elke kievitter bij elke activiteit minstens 1 stuk van het uniform draagt. Wat is dat uniform allemaal en waar kan ik het kopen?

.

OP HET LOKAAL (na elke activiteit, ook met kansentarief!)
een scoutsdas 4€
een t-shirt 8€
een warme trui 15€

hopper

IN DE HOPPER (de scoutswinkel)
Scoutshemd (35€), scoutsbroek of -rok (35€), kentekens (+-1 €/stuk) en vanalle toffe scoutsspullen vind je in de hopperwinkel. Heel wat producten en prijzen vind je op deze site. Met je scouts-lidkaart krijg je korting!

Dichtsbijzijnde hopperwinkel:
Kapellekensbaan 14
9300 Aalst
T 053 71 19 79

Openingsuren en sluitingsdagen vind je hier

TWEEDEHANDS-UNIFORM-WINKEL

Wanneer je kind uit zijn scoutskledij is gegroeid is deze meestal nog niet helemaal uitgespeeld. Dat kunnen we niet laten gebeuren en we starten dan ook een tweedehandsuniformwinkel op onze scouts. Geef je te kleine scoutskledij aan leidster Silke zodat zij hier een adoptiescout of -gids voor kan vinden.

Of kijk eens op deze tweedehands-scoutsgerief-website.