Inschrijven

Je inschrijven voor alweer een jaar vol vriendschap, natuur en plezier doe je door de volgende stappen te volgen.

• Klik in de menu balk op inschrijven
  • Tik op de link en vul het forulier in

.

Heb je de startdag gemist? Of was je wat overdonderd en ben je nog niet helemaal zeker? Geen zorgen, je eerste drie activiteiten ben je volledig verzekerd zonder dat je inschrijvingsgeld betaald hebt. Kom een paar keer proberen tot ook jij de kriebels in je lijf voelt. Voor alle vragen en info kan je terecht op scoutskievit@gmail.com of bij de groepsleiding (gsmnrs klik hier) Ontdek onder 'info' alvast bij welke leeftijdsgroep je zal zitten en kom eens gluren op een van de eerste activiteiten. Tot scouts! De leiding

Lidgeld:

Dit bedraagt voor dit jaar 48 euro. Dit wordt zo goed als integraal doorgestort naar Scouts en Gidsen Vlaanderen, onze overkoepelende organisatie. Zij besteden dit aan  het vormen van leiding, het uitgeven van ledentijdschriften/producten, … maar bovenal het afsluiten van een erg degelijke verzekering voor het hele scoutsjaar.

Ook onze scouts wil de strijd tegen armoede aangaan en zonder uitsluitsel voor alle kinderen toegankelijk zijn. Daarom kan op onze scouts zonder problemen heel wat met kansentarief betaald worden zoals het lidgeld, scoutsweekends, het zomerkamp en delen van het uniform dat je op het lokaal koopt (das, t-shirt en trui). Zo betaal je een heel stuk minder. Voor meer info kan je terecht bij de leiding en in het sociaal huis van Erpe-Mere. Bereikbaar op 053/60 34 90 of in het administratief centrum van de gemeente (rechtover de lokalen).

.

Voor alle vragen of opmerkingen zijn wij er steeds voor u: op zondagnamiddag, met een telefoontje naar een van de groepies of via e-mail (scoutskievit@gmail.com), aarzel zeker niet ons te contacteren!

Scoutse linkers!

De leiding